כמובן שגודל המשרד משפיע על שיקול התמחור, מפני שהמחיר נקבע לפי שעה. כך שאם המשרד גדול ודורש ניקוי של יותר משעה המחיר יהיה יותר גבוה. גם לשיקול המרחק יש השפעה על התמחור, ובתי עסק שממוקמים במרחקים שמצריכים יותר מחצי שעה נסיעה, מתומחרים גבוה יותר.

קביעת התמחור היא החלק המשמעותי בהצעת המחיר שתקבלו, וכל לקוח שלנו מקבל הצעת מחיר שמבוססת על מספר שיקולים, כולל מיקום; סוג בית העסק שדורש שירותי ניקיון – משרד, שטח מסחרי, מכללות או חדרי מדרגות, ויש לנו מספר קווים מנחים שעליהם מבוססת שיטת התמחור שלנו.

עבור עבודות ניקיון קטנות יותר, יש לנו מספר דגמי תמחור בסיסיים שמבוססים על עלות לפי שעה. שיטה זו עובדת היטב ומתאימה לרוב בעלי העסקים, כאשר בדרך כלל יש רק מנקה אחד וכמות העבודה עשויה להשתנות משבוע לשבוע. ניתן גם לתמחר לפי מטר מרובע.

עידן שירותי ניקיון

לפני תחילת העבודה, נעריך כמה זמן יידרש לצוותי הניקיון שלנו להגיע אליכם, כמה זמן ייקח להם לנקות את המשרדים שלכם, ועל נתונים אלו תתבסס הצעת המחיר שתקבלו.

עבור עבודות ניקיון גדולות יותר, שיטת התמחור תהיה מורכבת יותר בהתאם, מכיוון שכל בניין הוא ייחודי, ואחת השיטות לקבוע מחירים עבור עבודות גדולות היא באמצעות הנחיות תמחור המבוססות על עומס עבודה.

בשיטת תמחור זו אנחנו מכינים לכל בניין רשימת מידע כגון מידות חדרים, מספר כיורים ושירותים, סוג ומידות הריצוף, ובהמשך מתאימים את הצעת המחיר למשימות הניקיון הדרושות, למשך הזמן שייקח לנקות את החלל העסקי שלכם, ולמרחק שנדרש להגעה אליכם.

ללקוחות קבועים שלנו, שזקוקים לשירותי ניקיון ייחודיים חד פעמיים, כמו לאחר שיפוץ או לפני הכניסה לבית עסק חדש, נקבעת הצעת מחיר מותאמת לביצוע עבודות הניקיון הגדולות, בהסכמה מראש.